کارخانه های آجر سفال شال قزوین

ارزان ترین آجر سفال ها در رشت

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید اینترنتی آجر سفالآجر سفال رشت چیست ؟کاربرد آجر سفال شال قزوین در رشت

در این اوضاع سخت اقتصادی و گرانی ها یکی از ابعاد مهم و قابل توجه خرید آجر سفال با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها است.که از این پس میتوانید در اوج راحتی و بی دردسری خرید خود را از سایت تجاری ما انجام دهید که هم خرید آجر سفال با کیفیت است و هم خریدی مطمعن است.

خرید اینترنتی آجر سفال

فروش اینترنتی انواع آجر سفال درجه یک با بهترین کیفیت خاک و بهترین قیمت ها را به صورت اینترنتی و فقط با یک تماس از طریق مشاور فروش ما خریداری نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید با شماره درج شده تماس بگیرید.فروش سایت ما به صورت مستقیم از کارخانه است که به همین دلیل با ارزان ترین قیمت ها به فروش میرسند و فقط و فقط فروش به صورت نقدی داریم پس لطفا درخواست  نسیه و یا دادن چک نفرمایید.

آجر سفال رشت چیست ؟

آجر سفال که به آن تیغه سفالی گفته می شود، از جمله مهم ترین و پرکاربرد ترین مصالح ساختمانی به شمار می رود. خاک رس و خاک سفال از اصلی ترین مواد اولیه ساخت آجر است که در اصطلاح به آجر های ساخته شده از این مواد آجر سفال گفته می شود از این نوع آجر از دیرباز برای دیوار چینی و ساخت سازه استفاده می شود. آجر سفال بلوک های مربعی شکلی هستند که دارای سوراخ های افقی می باشند و معمولا ابعاد مختلفی دارند. آجر سفال از نظر ساخت، شکل، رنگ، مشخصات فنی تفاوت دارند و بسته به شکل آن در نقاط مختلف از ساختمان از آن استفاده می شود.  کیفیت و مرغوبیت در این نوع آجرها جهت استحکام سازه بسیار اهمیت دارد.

کاربرد آجر سفال شال قزوین در رشت

آجر سفال ها معمولا قدرت بالایی برای تحمل فشار بالا را ندارند به همین دلیل بیشترین استفاده ای که از بلوک سفال می شود برای ساخت تیغه های جدا کننده ساختمان محسوب می شود. همچنین با توجه به ابعاد آن در نقاطی مانند

  • دیوارهای باربر
  • طاق ضربی بین تیر آهن ها
  • سقف های تیرچه بلوک
  • از ابعاد بزرگ آن در کف ساختمان استفاده می شود.

 

آجر سفال تابان شال قزوین

 

مهدی کاوه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید