کارخانه های آجر سفال شال قزوین

فروش آجر سفال 15 با ارزان ترین قیمت ها در رشت

آنچه در این مقاله می خوانید...

سفال 15
آجر سفال ارزان

فروش انواع آجر سفال 15 با بهترین کیفیت ها و درصد شوره بسیار کم و فروش تضمینی برای درصد شوره پایین و بهترین قیمت ها برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش با شماره درج شده تماس بگیرید و یا از طریق پل های ارتباطی خبر های روزانه را از ما بگیرید.

سفال 15

فروش انواع سفال 15 سانتی با بهترین قیمت ها و کمترین درد شوره زدگی.جالب است بدانید که تیم فروش ما محصولات درجه یک را به قیمت های کارخانه به دست مشتریان عزیز میرسانند.پس زمان طلف نکنید و در کوتاه ترین زمان نیاز آجر سفال خود در سراسر کشور را فراهم کنید و کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

آجر سفال یا همان تیغه سفالی یکی از پر مصرف ترین متریال های ساختمانی است. این محصول بیشترین کاربرد را در تیغه های ساختمان، چه تیغه های داخلی و چه دیوارهای خارجی ساختمان است. لذا تهیه آجر سفال ارزان می تواند نقش مؤثری در کاهش هزینه های ساختمان داشته باشد. ولی باید توجه داشت

که مصالح ارزان ولی با کیفیت تهیه نمود. سایت بلوک سازان نموده تا با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را با مناسب ترین قیمت برای شما فراهم کند. با تنوع موجود در محصولات ما حتماً محصول مورد نظر خود را در فروشگاه ما خواهید یافت. اگر نیاز به راهنمایی در امر خرید داشتید حتماً با مشاوران ما تماس بگیرید.

مشاهده لیست قیمت آجر سفال قزوین کلیک کنید.

کیفیت این آجر برای مناطق شمالی خوبه ؟ شوره نمیزنه ؟

آجر سفال درجه یک تحت هیچ شرایطی شوره نمیزند ، و این محصول از بهترین خاک تهیه می شود

چه تعداد در تک و جفت جا میشه؟

3400 قالب سفال 15 سانتی  در ماشین تک یا 5200 قالب سفال 15 سانتی در ماشین جفت

نحوه خرید از سنگاج به چه صورت است ؟

شما عزیزان پس از انتخاب محصول با تلفن شرکت تماس گرفته و مراحل تسویه و فاکتور را ادامه دهید و سپس بار برای شما ارسال می شود.

آجر های مناسب برای دیواره های بیرونی آجر سفال 15*20 و 20*20 هستند.

 

 

مهدی کاوه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید