کارخانه های آجر سفال شال قزوین

فروش سفال پرشین در رشت

آنچه در این مقاله می خوانید...

آجر سفال شالسفال 10 شالسفال 15 شالآجر سفال دیواریابعادآجر سفال سقفی
آجر فشاری

فروش انواع آجر سفال های 10 و 15 سانتی پرشین شال قزوین با بهترین قیمت ها و برترین کیفیته ا را از سایت تجاری بلوک سازان بخواهید و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

آجر سفال شال

یکی از بهترین نوع خاک ها برای تولید آجر سفال در قزوین خاک شال هست که بدون شوره هستند و درصد شکستگی بسیار کمی دارند پس خرید آجر سفال شال قزوین یه خرید اقتصادی و به صرفه است که در همین سایت ما بهترین نوع سفال های شال قزوین را برای فروش قرار میدهیم که میتوانید فقط با یه تماس انرا خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید.

برای خرید و فروش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده تماس بگیرید.

سفال 10 شال

فروش سفال 10 سانتی شال قزوین در ابعاد 10.20.20 و ابعاد دقیق 8.5/18.5/19 با بهترین قیمت ها و برترین کیفیت ها را از سایت تجاری ما و فقط با یک تماس با مشاور فروش ما خریداری نمایید.

سفال 15 شال

فروش سفال شال 15 سانتی از بهترین کارخانه های شال قزوین با مناسب ترین قیمت ها در ابعاد 15.20.20و ابعاد دقیق 13.5/18.5/19 را از سایت ما و به صورت مستقیم و بدون واسطه از مشاور فروش ما خریداری نمایید.

آجر سفال دیواری

آجر سفال دیواری برای دیوارچینی داخلی و خارجی مورد استفاده قرار میگیرد که نوعی جاکننده نیز به حاب می آید. در گذشته از آجر های توکار جهت این امر استفاده میکردند که البته با زیاد شدن تعداد طبقاب و وزن زیاد آجر توکار منسوخ شده و دیگر مورد استفاده قرار نمیگیرد. یکی دیگر از دلایل منسوخ شدن آجر توکار استفاده از اسکلت های بتنی و فلزی بوده است.

آجر سفال شال

ابعاد

آجر سفال دیواری در ابعاد مختلفی بر اساس نیاز مشتری تولید میشود که رایج ترین آنها شامل موارد زیل میباشد. شما با کلیک بر روی هر کدام میتوانید اطلاعات کاملتری در مورد آن بدست آورید.

فروش سفال 10 و 15 و نیمه

آجر سفال سقفی

آجر سفال سقفی که یکی دیگر از محصولات سفالی است و برای چیدن سقف بین دو تیرچه قرار میگیرد و فاصله بین دو تیرچه را پر میکند. در گإشته نیز از آجر توکار به صورت طاق ضربی برای این امر استفاده میکردند که البته امروزه با زیاد شدن طبقات مورد استفاده قرار نمیگیرد زیرا وزن زیادی دارد.

مهدی کاوه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید