کارخانه های آجر سفال شال قزوین

فروش عمده اجر سفال شال

آنچه در این مقاله می خوانید...

اجر سفالقیمت اجر سفال فروش اینترنتی اجر سفال شال
فروش آجر سفال پارس شال قزوین

اجر سفال

آجر سفال تشکیل شده از خاک رس و خاک سفال بوده و از آن جهت دیوارچینی و و سقف و دیوار کشی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. از مشخصه های بارز آن ها می توان به دقت در ساخت و اندازه آن ها اشاره کرد و با توجه به طراحی انجام شده بر روی آن ها ، در نقاط مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

از دیگر خصوصیات این قبیل از آجرها می توان به داشتن وزن کم و جذب آب پایین اشاره کرد. از نظر نوع تولید آن ها را به 3 دسته تقسیم می کنند که عبارت اند از قالبی ، دستی و صنعتی .نوع فالبی به عنوان کم هزینه ترین نوع آجر سفالی به شمار می آید و 2 نوع دستی و صنعتی تا حدودی مشابه همدیگر بوده با این تفاوت که از نظر ظاهر تا حدودی دقت در نوع صنعتی بالاتر است.

قیمت اجر سفال 

پارامترهای متعددی  بر قیمت آجر سفال تاثیر گذار است که از مهمترین آن ها می توان به ابعاد و نوع اجر اشاره کرد که در بخش زیر به معرفی تک تک آن ها خواهیم پرداخت. اگر بخواهیم به صورت تیتر وار به ارائه مزیت های این نوع آجر بپردازیم،می توان به گزینه های زیر اشاره کرد که عبارت اند از:

  • صرفه جویی در زمان اجرای پروژه و هزینه جهت اجرای آن
  • عایق حرارتی و صوتی قابل قبول
  • تاثیر وزن کم آن بر کاهش هزینه اسکلت ساختمان
  • کاهش مصرف ملات سیمان

فروش اینترنتی اجر سفال شال

خرید و فروش عمده انواع بلوک سفال شال به صورت اینترنتی برای راحت تر شدن و مصرف کردن زمان کمتری برای مشتریان و خریداران از این پس فروش مان را به صورت اینترنتی از همین سایت و سایت به فروش میرسانیم.

مهدی کاوه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید