کارخانه های آجر سفال شال قزوین

کارخانه آجر سفال در رشت

آنچه در این مقاله می خوانید...

پخش عمده آجر سفال در شمالمشخصات آجر سفالابعاد آجر سفالوزن آجر سفالچرا استفاده از آجر سفال صرفه اقتصادی دارد؟
سفال پرشین

تولید انواع اجر سفال درجه یک و با کیفیت در نزدیک ترین شهر به کارخانه آجر سفال شال قزوینشمال کشور و رشت برای خرید انواع سفال درجه یک و با کیفیت های عالی با قیمت مناسب با شماره درج شده تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان خرید شما عزیزان را به صورت مستقیم و بدون واسطه ارسال کنیم.

آجر سفال در شمال

پخش عمده آجر سفال در شمال

همواره آجر سفال در شمال به عنوان یکی از المان های اصلی در ساخت و ساز می باشد که از سال های بسیار دور تا کنون به اشکال مختلفی مورد استفاده قرار می گرفته است. این محصول از گذشته به اشکال مختلفی در ساخت سازه کاربرد داشته تا به شکل امروزی در آمده است. به عنوان مثال برای ساخت دیوار در گذشته آجرهای توکار نقش دیوار باربر را ایفا می کردند اما با گذشت زمان و تغییر ساختمان ها به برج و سازه های با طبقات زیاد استفاده از آجر های توکار دیگر کار عاقلانه ای نبود. چرا که آن نوع آجر وزن سنگینی داشت و اجرای آن در طبقات زیاد باعث ایجاد مشکلاتی می شد. رفته رفته این گونه آجرها جای خود را به تیغه های سفالی دادند.

آجر سفال در شمال

مشخصات آجر سفال

ابعاد آجر سفال

همانگونه که مطالعه فرمودید این محصول در ابعاد مختلفی تولید می گردد که ابعاد متنوع آن کاربردهای متفاوتی نیز دارد. به عنوان مثال ابعاد ۵٫۵ آن برای جایگزین کردن به جای آجر لفتون ۵٫۵ سانتی مورد استفاده قرار می گیرد. سفال تیغه ۷ سانتی ساخته شده از خاک رس می باشد که به عنوان جدا کننده داخلی و خارجی عمل می کند. شکل ظاهری آن دارای ۳ حفره به صورت ستون در وسط آجر می باشد. سفال ۷ سانتی به دلیل ضخامت کم برای ساخت دیوارهای نازک، دیوارهای اطراف آسانسور، حریم راه پله ها و این گونه موارد کاربرد دارد. انواع دیگر آن دارای ۴ حفره، ۶ – ۸ و یا فوم دار در بازار موجود می باشد. آجر سفال تهران همچنین در گوشه ها دارای زاویه یا کوئیک می باشد که به افزایش مقاومت و بهره وری محصول کمک خواهد کرد.

آجر سفال در شمال

وزن آجر سفال

وزن تیغه سفالی ۸ سانتی در ابعاد ۸*۲۰*۲۰ دارای ۱۸۰۰ گرم می باشد که به تعداد ۲۵ عدد تقریبا در یک متر مربع نیاز است. به همین ترتیب تیغه سفالی ۱۰ دارای ابعاد اسمی ۲۰*۲۰*۱۰ سانتی متر و وزن تقریبی ۲۱۰۰ گرم، ابعاد ۲۰*۲۰*۱۳ سانتی آن برابر با ۲۸۰۰ گرم وزن می باشد.

آجر سفال در شمال

چرا استفاده از آجر سفال صرفه اقتصادی دارد؟

خرید آجر سفال ارزان از جنبه های گوناگونی موجب صرفه جویی می شود. چگالی آجر سفال به دلیل وزن مناسب آن کم بوده به همین دلیل باعث کاهش وزن کلی سازه می شود و در عوض به استحکام دیوار می افزاید. وزن سبک آن به علاوه در اندازه کلی و خریداری شده و کاهش هزینه ها نیز موثر است. مواد اولیه ساخت این محصول از فراوان ترین ماده موجود در طبیعت می باشد که استفاده از آن قدمتی چند هزار ساله دارد. با توجه به فراوانی ماده اولیه آن و راحتی مراحل تولید این محصول، طبیعی است که از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

فروش سفال درجه یک آجر سفال رشت به قیمت کارخانه و بدون واسطه را میتوانید از سایت تجاری آجر سفال خریداری نمایید.
آجر سفال رشت
آجر سفالی که در رشت مورد استفاده قرار میگیرد به دلیل بارندگی و رطوبت باید بسیار مرغوب باشد
و شوره زدگی نداشته باشد.شما خریدارین عزیز میتوانید با اطمینان کامل محصول مورد نظر خود را از ما
خریداری نمایید و از نظر کیفیت مطمئن باشید.آجر سفال در انواع دیواری و سقفی تولید میشود که به آن می پردازیم.
آجر سفال دیواری
در گذشته به جای تیغه و سفال ، آجر های توکار نقش دیوار باربر را داشته و سقف ها بر روی دیوار ها استوار بودند. اما رفته رفته با افزایش طبقات ساختمانها و نیز به دلیل سنگین بودن وزن آجر های توکار قدیمی، دیوار باربر جای خود را به اسکلت های بتنی یا فلزی دادند . نیز آجر های توکار جای خود را به تیغه وسفال که نقش جداکننده ها را داشتند ، داده اند. تیغه یا سفال نوعی جداکننده دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان محسوب می شود.
مهدی کاوه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید