کارخانه های آجر سفال شال قزوین

آجر سفال شال قزوین

آنچه در این مقاله می خوانید...

آجرهای سفالیآجر سفال با سه روش متفاوت ساخته می شود، که این سه روش عبارتند از :چند نکته کارامد راجب به قیمت آجر سفال رشتمزایای دیوارچینی با بلوک سفال:معایب دیوارچینی با بلوک سفالی:
آجر سفال پرشین

آجرهای سفالی

قیمت آجر سفال رشت

گروهی از مصالح هستند كه به صورت صنعتی تولید و جایگزین سنگ شده اند و درحقیقت سنگ ساخته دست بشر هستند ، سنگی دگرگون كه از تغییر وضعیت خشت پدید میآید . این گروه از مصالح كه اولین تولید صنعتی و انبوه مصالح ساختمانی به دست بشر به شمار می‌آیند براساس نوع مواداولیه ، روند تولید و محل مصرف به انواع متنوعی تقسیم می شوند . آجر سفالهای رسی كه اولین و فراوان ترین آنها هستند قدمت چندهزار ساله دارند .

آجر سفال با سه روش متفاوت ساخته می شود، که این سه روش عبارتند از :

  • آجر قالبی کارمدترین و کم هزینه ترین روش می باشد ، بنابراین آجر قالبی از نظر خرید آجر سفال کمترین هزینه را در برخواهد داشت .
  • آجر های دست ساز سفالی توسط اشخاص انجام می شود با این صورت که گل سفال در قالب های ریخته و بعد خشک می شوند و ویژگی های دیگر آجر می توان با استفاده از روش های مختلفی ایجاد شود. .
  • آجر سفال صنعتی از لحاظ رنگ شبیه آجر سفال دستی می باشد با این تفاوت که ویژگی های ظاهری در طرح نمایان است. تولید کنندگان از مواد دیگری برای ساخت آجر استفاده می کنند ولی ماده اصلی آجر واقعی خاک رس می باشد

قیمت آجر سفال رشت

چند نکته کارامد راجب به قیمت آجر سفال رشت

ابعاد قیمت آجر سفال رشت 15 در حالت استاندارد 20 در 20 در 15 می باشد. اما در بازار بیشتر در اندازه حدود 18 در 18 در 13 تولید می شود و تقاضای بازار هم بیشتر همین اندازه است. بنابراین قبل از خرید برای محاسبه تعداد مورد نیاز حتما سایز دقیق را از فروشنده سوال کنید تا دچار مشکل نشوید.

ابعاد آجر سفال 10 در حالت استاندارد 20 در 20 در 10 می باشد. اما در بازار بیشتر در اندازه حدود 18 در 18 در 8 تولید می شود و تقاضای بازار هم بیشتر همین اندازه است. چون هم در بحث سبک سازی دارای وزن کمتری است و هم با قیمت های مناسبتری یافت می شود.

قیمت آجر سفال رشت

مزایای دیوارچینی با بلوک سفال:

از جمله مزیتهای این نوع دیوار چینی می‌توان به سبكی وزن نسبت به آجر فشاری، در دسترس بودن، و همچنین با توجه به وجود فضاهای خالی در قسمت داخلی، تا حدودی عایق حرارتی نیز می‌باشد.

معایب دیوارچینی با بلوک سفالی:

شکننده بودن، باربر نبودن، پرتی زیاد به علت شكستن هنگام حمل و نقل و انجام کار و عدم تحمل بار اشیاء الحاقی كه لازم است با رول پلاک به دیوار وصل شوند مثل کابینت و … از معایب آن است .

مهدی کاوه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید