کارخانه های آجر سفال شال قزوین

آجر سفال شال قزوین

آنچه در این مقاله می خوانید...

ابعاد آجر سفال قزوینظرفیت ماشین هاارسال بارهاآجر سفال به دو صورت ساخته می شود:مزیت های بهترین آجر سفال قزوین :بلوک سقفی قزوینسفال تیغه قزوین :چرا آجر سفال برخی مناطق بهتر است؟
آجر سفال قزوین
تیغه سفال پرشین قزوین

کارخانه تیغه سفال پرشین قزوین که در شهر صنعتی شال در استان قزوین واقع شده است از بهترین و باکیفیت ترین اجر های قزوین است که شرکت بلوک سازان نمایندگی این کارخانه را دارد.

ابعاد آجر سفال قزوین

این کارخانه آجر سفال را در ابعاد 10 سانتی و 15 سانتی تولید میکند که ابعاد دقیق آن به این صورت است:

  • آجر 10 سانتی : 8.5 * 18.5 * 19
  • سفال 15 سانتی : 13.5 * 18.5 * 19

ظرفیت ماشین ها

کارخانه آجر پرشین بارگیری ماشین های خاور ، تک(شش چرخ) و جفت(ده چرخ) را دارد. در ادامه به این موضوع میپردازیم که در هر ماشین چه تعداد بار 10 سانتی یا 15 سانتی جا میشود

خاور تک جفت
آجر سفال 10 سانتی 2500 5200 7700
آجر سفال 15 سانتی 1750 3700 5200
ترکیبی 2000 4000 6000

ارسال بارها

کارخانه آجر سفال پرشین به سراسر کشور ارسال دارم. مسیر های متداول که هر روزه بار ارسال میشود شامل موارد زیر م

  • قزوین و اطراف
  • شهر های شمالی گیلان و مازندران
  • استان البرز(کرج، هشتگرد و …)
  • استان تهران و حومه
  • و …
آجر سفال پرشین قزوین
آجر سفال پرشین قزوین
قیمت آجر سفال چند است؟

با توجه به نوسانات قیمت و ثابت نبودن آن جهت اطلاع از قیمت با مشاورین ما تماس بگیرید.

آیا آجر پرشین شوره میزند؟

خیر آجر پرشین قزوین به هیچ وجه شوره نمیزند و در رطوبت نیز هیچ شوره ای ندارد

هزینه کرایه ماشین از کارخانه آجر سفال چقدر است؟

هزینه کرایه ها به دلیل تفاوت مسافت ها متفاوت است . بهتر است برای اطلاع از هزینه دقیق کرایه ها ادرس را برای مشاورین ما ارسال کنین تا آنها اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار بدهند.

ظرفیت هر ماشین برای آجر سفال پرشین قزوین چقدر است؟

در بالا ظرفیت کامل هر ماشین برای آجر های 10 و 15 سانتی نوشته شده است

بهترین آجر سفال قزوین

بهترین آجر سفال قزوین یا تیغه سفالی یا بلوک سفالی ، از جمله مصالح بنایی پرکاربرد در ساختمان است. بهترین آجر سفال قزوین بلوکی مکعبی شکل با سوراخ های افقی است. قیمت آجر سفال بر اساس کیفیت و ابعاد آن تعیین می شود. کاربرد آجر سفالی در ساختن تیغه های ساختمان است. بهترین آجر سفال قزوین بر خلاف آجر لفتون مقاومت فشاری بالایی ندارد.

آجر سفال به دو صورت ساخته می شود:

پرسی: از فشردن خاک رس داخل قالب ساخته می شود. چهار طرف آن نما دارد. نیاز به اندود ندارد. در حال حاضر فقط آجر سفال قرمز به این روش تولید می شود. این محصول به صورت تمام اتوماتیک تولید می شود. قیمت آجر سفالی قرمز را مشاهده کنید.

اکسترودی (Wire Cut) : بیشتر آجر های سفالی به این روش تولید می شوند. با این روش ایجاد سوراخ ها در آجر سفال راحت تر انجام می گردد. تیغه سفالی اکسترودی از لحاظ قیمت و متریال استفاده شده به صرفه تر است. روش تولید از دیگر فاکتورهای تأثیر گذار بر قیمت آجر سفال است.

بهترین آجر سفال قزوین
بهترین آجر سفال قزوین

مزیت های بهترین آجر سفال قزوین :

مصرف کمتر ملات ماسه سیمان: استفاده از تیغه سفالی %۵۰ تا %۶۰ مصرف ملات ماسه سیمان را نسبت به آجر لفتون کاهش می دهد.

صرفه جویی در زمان و هزینه کارگر: سرعت کار با آجر سفال بسیار بالاتر است. ابعاد هر تیغه سفالی معادل ۲ تا ۳ آجر لفتون است. ابعاد بزرگتر موجب جا به جایی و نصب راحت تر و سریع تر تیغه سفالی می شود. با استفاده از این محصول %۳۰ تا %۴۰ در زمان و هزینه کارگر صرفه جویی می شود.

عایق حرارتی مناسب : تیغه های سفالی سوراخ هایی دارند که هوا در آن به دام می افتد. این ویژگی آجر سفال را %۲۰ تا %۳۰ عایق بهتری نسبت به آجر های معمولی می کند.این ویژگی موجب صرفه جویی انرژی مورد استفاده برای تنظیم شرایط محیطی می شود نسبت به دیگر دیوارها می شود. داخل بعضی از آجر های سفالی فوم قرار می دهند. آجر سفال فوم دار عایق بهتری نسبت به آجر های معمولی است.

وزن کم :نسبت وزن به ابعاد آجر سفال از دیگر آجر ها کمتر است. تا %۲۰ در هزینه اسکلت ساختمان به علت کاهش بار مرده روی سقف ها صرفه جویی می شود. همانطور که می دانید هزینه انتقال آجر به کارگاه ساختمانی بالاست. وزن کم این محصول باعث کم شدن قیمت تمام شده این محصول می شود.

عایق صدا : سوراخ های موجود در تیغه سفالی در نقش موانع آکوستیکی عمل می کند.

بهترین آجر سفال قزوین
بهترین آجر سفال قزوین

بلوک سقفی قزوین

از دیگر موارد استفاده بلوک های سفالی در سقف است. سقفی جایگزین بلوک های سیمانی شده اند. سفالی سقفی به علت وزن کمتر آن ها بار مرده ساختمان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. مقاومت مناسبی در برابر آتش سوزی نیز دارد. بنابر این از هر لحاظ برای استفاده در سقف مناسب است.

تیغه پرشین کریمی

سفال تیغه قزوین با کیفیت را از ما بخواهید

سفال تیغه قزوین :

آجر سفال بخشی از مصالح ساختمانی می باشد که بیش از دیر باز افراد برای دیوار چینی و دیوار کشی ساختمان ها و منازل  خود از نوع اجر سفال و آجرهای فشاری گری و زبره و در مجموع از آجرههای سنگین استفاده می گردند با توجه به سبک سازی ساختما نها نسل جدید آجر های دیوارکشی و تیغه چینی بنام  تیغه سفالی تولید گردید که این  نوع تیغه سفال در کشور ایران و در منطقه استان قزوین و اصفهان و یزد تولید می شود .

سفال تیغه قزوین شال ارزان و با کیفیت
سفال تیغه قزوین شال ارزان و با کیفیت

چون خاک رس این مناطق خاکی درجه یک و از نوع بسیار مرغوبی است برای تولید این نوع آجر استفاده میگردد.

چرا آجر سفال برخی مناطق بهتر است؟

به خاطر اینکه ناخالصی آهکی در این نو سفال دیده نمیشود آجر سفالی که در این مناطق تولید می شود بسیار ممتاز می باشد  ولی در آجر سفال برخی مناطق این نوع ناخالصی دیده می شود و شایان ذکر است که در برخی متاطق همچنین این نوع سفال تولید می شود ولی آجر سفالی که از کیفیت خوبی برخوردار نیست و همچنینسایز مناسبی ندارد.

سفال تیغه قزوین شال ارزان و با کیفیت
سفال تیغه قزوین شال ارزان و با کیفیت

بعنوان مثال آجر سفال 20*20*10 باید سایز واقعی داشته باشد ولی آجر بیشتر کارخانجات نا مرغوب کوچکتر است ولی در کارخانه جات تولید  مناطق معتبر این مسایل کمتر به چشم دیده می شود که شیل را آسیاب می کنند و سپس به خاک نرم شیل و بعد از آن آجر سفال شیل تولید می شود که مزیتش به آجر سفال رسی این است که شوره اصلا نمی زند و همچنین محکمتر می باشد و سفال شیل در اکثر کشورها تولید می شود و در کشور ایران در تهران و اصفهان در یکی دو کارخانه بیشتر این نوع آجر  تولید نمی شود و قیمت این نوع آجرشیل  از آجر سفال رسی گرانتر است و در بازار خریدار کمتری دارد و بیشترین تولید آجر سفال شیل ایران به کشور عراق صادر می گردد . آجر سفال دارای سایزههای مختلفی می باشد که متداولترین سایز آن  20*20*10 و 20*20*15 و 20*20*7 است.

مهدی کاوه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید