کارخانه های آجر سفال شال قزوین

بلوک سیمانی از کجا بخرم؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع بلوک سیمانی دیواری در قزوین

بلوک سیمانی ارزان را فقط از بلوک سازان بخواهید.

بلوک سیمانی و سبک به قطعاتی گفته می‌شوند که معمولاً برای ساخت ساختمان‌ها یا دیوارها یا سقف‌ها کاربر دارند. بلوک‌های سیمانی و سبک استاندارد در اندازه‌ها و ابعاد و با مصالح متفاوتی بسته به نیاز ساخته می‌شوند البته در سال‌های اخیر آنها را در اندازه‌های استاندارد با ضخامت‌های استاندارد می‌سازند.

 

در ساخت این بلوک ساختمانی از سیمان پورتلند، شن، ماسه، آب به روش ریخته‌گری استفاده می‌شود و به کارگاه‌هایی که این نوع بلوک‌ها را تولید می‌کنند در اصطلاح عامه بلوک‌زنی گفته می‌شود.امروزه به منظور سبک سازی ساختمانها،محققان و مهندسان فن تلاش میکنند تا با بهره گیری از مواد اولیه سبک از قبیل پوکه معدنی ،مواد بازیافتی پارچه و چوب و حتی زباله های پلاستیکهای ،بتوانند تغییرات محسوسی در صنعت ساختمان انجام دهند.

انواع بلوک سیمانی دیواری در قزوین

انواع بلوک سیمانی در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود. به عنوان مثال سطح بلوک سیمانی می تواند صاف و یا نقش دار باشد. بلوک های سیمانی هم می توانند اتصالات ساده داشته باشند و هم به صورت کام و زبانه باشند تا اتصالات راحت تر و حرفه ای تری داشته باشند.

 

بلوک سیمانی
بلوک نر و ماده سیمانی

 

بیشترین تفاوت بلوک سیمانی دیوار با انواع دیگر بلوک ها، در خاصیت عایق کاری بیشتر و ضخامت جداره ها است. از انواع بلوک سیمانی دیواری برای ساخت دیوار های غیر باربر و باربر استفاده می شود. تاب فشاری بلوک سیمانی باربر نباید از ۶۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع کمتر باشد. این عدد برای بلوک های سیمانی غیرباربر ۴۰ کیلوگرم بر سانتی مربع است. اگر بخواهیم از لحاظ ظاهری بلوک های سیمانی دیوار را دسته بندی کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • بلوک سیمانی توخالی باربر
  • بلوک سیمانی توخالی غیر باربر
  • بلوک های سیمانی توپر

 

مهدی کاوه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید