کارخانه های آجر سفال شال قزوین

فروش آجر سفال الماس شال قزوین

آنچه در این مقاله می خوانید...

تیغه ۱۰ سانتیتیغه سفالی ۱۵کاربرد تیغه سفالی ۱۵:

فروش آجر سفال درجه یک الماس شال قزوین با نازل ترین قیمت ها و برترین کیفیت.

فروش آجر سفال درجه یک و کاملا زرد با قیمت های کارخانه.

فروش انواع آجر سفال درجه یک ۱۰ و ۱۵ سانتی با بهترین قیمت های موجود در شال قزوین را از این پس فقط و فقط از این سایت تجاری خریداری و در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید.

انواع سفال تولید شال قزوین را با توجه به مصرف خود با بهترین قیمت و کیفیت از ما خریداری کنید.
فروش سفال تیغه ۱۰ شال قزوین
فروش سفال تیغه ۱۵ شال قزوین

تیغه ۱۰ سانتی

آجر سفال ۱۰ ,آجر سفال تیغه ۱۰ سانتی درجه یک که برای دیوار چینی و ایجاد دیوار های کاذب استفاده میگردد. با توجه به امر سبک سازی ساختمان ها، امروزه مصالح مورد استفاده در ساختمان‌ باید وزن کمی داشته باشند. در دیوارهای جدا کننده که فقط نقش جدا کردن قسمت های ساختمان را دارند . فشار یا وزن خاصی روی آن نیست از آجر سفال استفاده می‌شود.

آجر سفال تیغه ۱۰ سانتی سایزی برابر ۸*۱۸*۱۹ دارند و تعداد لازم برای هر متر مربع 25 عدد آجر میباشد.

وزن این سفال حدودا ۲٫۱ کیلوگرم است. که علاوه بر قیمت مقرون به صرفه , عایق مناسبی میباشد و امکان جذب رطوبت را دارد. تیغه ۱۰ معمولا به صورت ۵ یا ۶ حفره تولید میشوند. که از نظر کیفیت و نوع کاربرد تفاوتی در عمل با یکدیگر ندارند.

فروش سفال درجه یک

تیغه سفالی ۱۵

سفال تیغه ۱۵ با وزن تقریبی ۳ کیلوگرم جهت جداکردن دیواره های داخلی و پیرامون ساختمان ها با ضخامت بیشتر استفاده می شود. با توجه به سنگین بودن آجر های توکار قدیمی و افزایش تعداد طبقات استفاده از این تیغه سفال گسترش یافته است. در ساختمانها بیشترین نفوذ صدا و تبادل حرارت از دیوار های پیرامونی ساختمان می باشد و از این رو سفال ۱۵ می تواند با قطر زیاد خود نقش مهمی در کاهش این تبادل صدا و حرارت را بازی کند .

فروش سفال ۱۰ و ۱۵ و نیمه

کاربرد تیغه سفالی ۱۵:

از این روی جهت دیوارهای پیرامونی ساختمانها و یا اتاقهایی که از درجه حفاظتی بالاتری برخوردار هستند ، استفاده از تیغه ۱۵ توصیه می گردد. از مزایای دیگر سفال تیغه ۱۵ علاوه بر قیمت مناسب می توان به عایق بودن آن در مقابل تبادل حرارت و صدا، اشاره کنیم.

مهدی کاوه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید