کارخانه های آجر سفال شال قزوین

فروش آنلاین آجر سفال درجه یک شال قزوین

آنچه در این مقاله می خوانید...

آجر سفال تیغه دیواری ۱۵*۲۰*۲۰تیغه سفالی 15مشخصات:تعداد سفارش تیغه سفالی 10 سانتی:متداولترین سایز آجر سفال تیغه:آیا کیفیت ملات تاثیری بر ظاهر آجر درهنگام نصب و پس از آن دارد؟نحوه پرداخت خرید عمده آجر
کارخانه آجر سفال در رشت

آجر سفال دیواری شال قزوین در ابعاد 10.20.20 و 15.20.20 به فروش میرسد.

فروش به صورت حضوری و غیر حضوری

ارسال در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور

آجر سفال تیغه دیواری ۱۵*۲۰*۲۰

آجر سفال تیغه دیواری ، نوعی بلوک است که برای ساخت آن از خاک رس استفاده می‌شود. پس از آماده سازی و پرس گِل و عبور از قالب‌ و بُرش‌ خشت ها، آنها را به قسمت خشک کن می فرستند و سپس در کوره هایی با دمای ۹۰۰ درجه سانتی گراد می پزند. این عملیات به صورت صنعتی بوده و با ماشین‌آلات تمام اتوماتیک انجام می‌شود . بلوک‌های سفالی در بخش‌های غیر باربر ساختمانمانند تیغه چینی دیوار های اتاق ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. بلوک‌های سفالی در انواع سفال تیغه دیواری و سفال سقفی (تیرچه بلوک سقف ) مورد استفاده قرار می‌گیرند. آجر سفال تیغه اصفهان در ابعاد ۱۵*۲۰*۲۰ و همچنین ابعاد ۱۰*۲۰*۲۰ و ۷*۲۰*۲۰ تولید شده و به بازار مصرف عرضه می گردد .

تیغه سفالی 15

سفال تیغه 15 با وزن تقریبی 3 کیلوگرم جهت جداکردن دیواره های داخلی و پیرامون ساختمان ها با ضخامت بیشتر استفاده می شود. با توجه به سنگین بودن آجر های توکار قدیمی و افزایش تعداد طبقات استفاده از این تیغه سفال گسترش یافته است. در ساختمانها بیشترین نفوذ صدا و تبادل حرارت از دیوار های پیرامونی ساختمان می باشد و از این رو سفال 15 می تواند با قطر زیاد خود نقش مهمی در کاهش این تبادل صدا و حرارت را بازی کند .

سفال شال

تیغه سفالی 10 ,آجر سفال تیغه 10 سانتی درجه یک که برای دیوار چینی و ایجاد دیوار های کاذب استفاده میگردد. با توجه به امر سبک سازی ساختمان ها، امروزه مصالح مورد استفاده در ساختمان‌ باید وزن کمی داشته باشند. در دیوارهای جدا کننده که فقط نقش جدا کردن قسمت های ساختمان را دارند . فشار یا وزن خاصی روی آن نیست از آجر سفال استفاده می‌شود.

مشخصات:

آجر تیغه سفالی 10 سانتی سایزی برابر 8*18*19 دارند و تعداد لازم برای هر متر مربع 29 عدد آجر میباشد. وزن این سفال حدودا 2.1 کیلوگرم است. که علاوه بر قیمت مقرون به صرفه , عایق مناسبی میباشد و امکان جذب رطوبت را دارد. تیغه 10 معمولا به صورت 5 یا 6 حفره تولید میشوند. که از نظر کیفیت و نوع کاربرد تفاوتی در عمل با یکدیگر ندارند.

آجر سفال 10

تعداد سفارش تیغه سفالی 10 سانتی:

بهتر است هنگام سفارش حداکثر ظرفیت وسیله نقلیه حمل کننده را در نظر بگیرید. تا قیمت تمام شده برای شما مناسب تر باشد . در مورد بلوک تیغه سفالی 10 سانتی , ظرفیت هر یک از وسایل نقلیه به صورت زیر است : ظرفیت کامیون شش چرخ 6000 قالب ظرفیت کامیون ده چرخ 8500 قالب ظرفیت تریلر 13000 قالب

متداولترین سایز آجر سفال تیغه:

آجر سفال دارای سایزههای مختلفی می باشد اما متداولترین سایز آن  20*20*10 و 20*20*15 و 20*20*7 است.

آیا کیفیت ملات تاثیری بر ظاهر آجر درهنگام نصب و پس از آن دارد؟

توصیه می شود در اجرای دیوار های آجری از ملات مرغوب استفاده گردد. چرا که در 80 درصد موارد علت شوره زدن آجر استفاده از ملات بی کیفیت در پشت کار می باشد. علت این موضوع چیزی نیست جز نمک و آهک محلول در اینگونه از ملاتها.

آجر سفال 10
آجر سفال 10

خرید عمده آجر سفال
خرید عمده آجر سفال

نحوه پرداخت خرید عمده آجر

فروش انواع آجر تیغه سفالی بصورت مستقیم از کارخانه و کوره با قیمت ارزان و مناسب. زیر قیمت با حداقل سود ارائه شده است تا پیمانکاران و خریداران عمده بتوانند با پایین ترین قیمت محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایند. لطفا عنایت داشته باشید از آنجا که قیمت تیغه های ما پایین تر از تیغه های مشابه با همین کیفیت است بنابرین عرضه فقط بصورت نقدی می باشد.

مهدی کاوه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید