کارخانه های آجر سفال شال قزوین

فروش اجر سفال ارزان به شرط بدون شوره در رشت

آنچه در این مقاله می خوانید...

اجر سفال رشتآجر سفال رشتپخش عمده آجر سفال در شمالمشخصات آجر سفالابعاد آجر سفال
سفال پرشین

فروش آجر سفال درجه یک از طریق همین سایت و اینستاگرام سایت تجاری ما با ارزان ترین قیمت ها و برترین کیفیت ها در رشت.آجر سفال درجه یک به شرط بدون شوره و درصد شکستگی را فقط و فط از طریق سایت تجاری ما خریداری کنید.فروش آجر سفال درجه یک و به شرط بدون شوره و درصد شکستگی بسیار کم.

اجر سفال رشت

فروش انواع آجر سفال درجه یک و درجه دو وبدون شوره را از این پس فقط و فقط از همین سایت و از طریق تماس با مشاور فروش سایت ما خریداری نمایید.یکی از نزدیک ترین کارخانه ها در رشت کارخانه های شال قزوین هست که با بهترین قیمت ها و برترین کیفیت ها به فروش میرسند و به دلیل نزدیکی به رشت و شمال کشور بسیار به صرفه بوده و هزینه ها را برای شما عزیزن کمتر میکند.ما در شال قزوین انواع سفال 10 سانتی و 15 سانتی درجه یک با بهترین قیمت ها را تولید میکنیم بدون معطلی و اطلاف وقت همین الان با بهترین قیمت ها محصول درجه یک مورد نظر خود را خریداری نمایید.

آجر سفال رشت به قیمت کارخانه و بدون واسطه را میتوانید از سایت تجاری آجر سفال خریداری نمایید.

آجر سفال رشت

آجر سفالی که در رشت مورد استفاده قرار میگیرد به دلیل بارندگی و رطوبت باید بسیار مرغوب باشد
و شوره زدگی نداشته باشد.شما خریدارین عزیز میتوانید با اطمینان کامل محصول مورد نظر خود را از ما
خریداری نمایید و از نظر کیفیت مطمئن باشید.آجر سفال در انواع دیواری و سقفی تولید میشود که به آن می پردازیم.

فروش سفال 10 و 15 و نیمه

پخش عمده آجر سفال در شمال

همواره آجر سفال در شمال به عنوان یکی از المان های اصلی در ساخت و ساز می باشد که از سال های بسیار دور تا کنون به اشکال مختلفی مورد استفاده قرار می گرفته است. این محصول از گذشته به اشکال مختلفی در ساخت سازه کاربرد داشته تا به شکل امروزی در آمده است. به عنوان مثال برای ساخت دیوار در گذشته آجرهای توکار نقش دیوار باربر را ایفا می کردند اما با گذشت زمان و تغییر ساختمان ها به برج و سازه های با طبقات زیاد استفاده از آجر های توکار دیگر کار عاقلانه ای نبود. چرا که آن نوع آجر وزن سنگینی داشت و اجرای آن در طبقات زیاد باعث ایجاد مشکلاتی می شد. رفته رفته این گونه آجرها جای خود را به تیغه های سفالی دادند.

آجر سفال در شمال

مشخصات آجر سفال

ابعاد آجر سفال

همانگونه که مطالعه فرمودید این محصول در ابعاد مختلفی تولید می گردد که ابعاد متنوع آن کاربردهای متفاوتی نیز دارد. به عنوان مثال ابعاد ۵٫۵ آن برای جایگزین کردن به جای آجر لفتون ۵٫۵ سانتی مورد استفاده قرار می گیرد. سفال تیغه ۷ سانتی ساخته شده از خاک رس می باشد که به عنوان جدا کننده داخلی و خارجی عمل می کند. شکل ظاهری آن دارای ۳ حفره به صورت ستون در وسط آجر می باشد. سفال ۷ سانتی به دلیل ضخامت کم برای ساخت دیوارهای نازک، دیوارهای اطراف آسانسور، حریم راه پله ها و این گونه موارد کاربرد دارد. انواع دیگر آن دارای ۴ حفره، ۶ – ۸ و یا فوم دار در بازار موجود می باشد. آجر سفال تهران همچنین در گوشه ها دارای زاویه یا کوئیک می باشد که به افزایش مقاومت و بهره وری محصول کمک خواهد کرد.

 

مهدی کاوه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید