کارخانه های آجر سفال شال قزوین

فروش بدون واسطه آجر سفال قزوین در گیلان

آنچه در این مقاله می خوانید...

آجر سفال قزوین در گیلانآجر سفال پرشین در رشت چیست ؟آجر سفال به دو صورت ساخته می شود:
سفال پرشین

آجر سفال قزوین در گیلان.فروش به صورت مستقیم از کارخانه جات شال قزوین با بهترین قیمت ها و برترین کیفیت هارا از سایت تجاری بلوک سازان بخواهید.

فروش انواع آجر سفال 10 و 15 سانتی با بهترین قیمت ها و برترین کیفیت را به صورت آنلاین و غیر حضوری را از  همین سایت بخواهید و یا در صورت درخواست و نیاز شما عزیزان میتوانید با حضور در کارخانه خرید خودتونو انجام دهید.

آجر سفال قزوین در گیلان

فروش انواع آجر سفال دیواری در شمال کشور را از همین سایت بخواهید.

فال پرشین قزوین طرفداران بسیاری در شمال کشور و شهر های اطراف دارد و به همین دلیلی از این پس انواع آجر سفال دیواری  10 و 15 سانتی درجه یک و بدون شوره پرشین کریمی را فقط با یک تماس خریداری نمایید.به دلیل محدودیت ها و تردد های کم از شهری به شهری دیگر ما برای اسایش و راحتی شما عزیزا فروش غیر حضوری را آغاز کرده ایم و منتظر استقبال شما عزیزان هستیم تا بتوانیم فروش اینترنتی خودمون رو افزایش بدیم و توسعه دهیم.

فروش بدون واسطه اجر سفال در گیلان

آجر سفال پرشین در رشت چیست ؟

آجر سفال پرشین در رشت یا تیغه سفالی یا بلوک سفالی ، از جمله مصالح بنایی پرکاربرد در ساختمان است. آجر سفالی بلوکی مکعبی شکل با سوراخ های افقی است. قیمت آجر سفال بر اساس کیفیت و ابعاد آن تعیین می شود. کاربرد آجر سفالی در ساختن تیغه های ساختمان است. تیغه سفالی بر خلاف آجر لفتون مقاومت فشاری بالایی ندارد.

آجر سفال به دو صورت ساخته می شود:

• پرسی: از فشردن خاک رس داخل قالب ساخته می شود. چهار طرف آن نما دارد. نیاز به اندود ندارد. در حال حاضر فقط آجر سفال قرمز به این روش تولید می شود. این محصول به صورت تمام اتوماتیک تولید می شود. قیمت آجر سفالی قرمز را مشاهده کنید.
• اکسترودی (Wire Cut) : بیشتر آجر های سفالی به این روش تولید می شوند. با این روش ایجاد سوراخ ها در آجر سفال راحت تر انجام می گردد. تیغه سفالی اکسترودی از لحاظ قیمت و متریال استفاده شده به صرفه تر است. روش تولید از دیگر فاکتورهای تأثیر گذار بر قیمت آجر سفال است.

مهدی کاوه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید