کارخانه های آجر سفال شال قزوین

قیمت آجر سفال درجه دو قزوین

آنچه در این مقاله می خوانید...

آجر سفال درجه دو قزوینآجر سفال درجه دو قزوینانواع آجر سفال درجه دو قزوینآجر سفال 15 سانتی فوم دار
سفال پرشین

آجر سفال درجه دو قزوین

در مقاله پیش رو قصد داریم محصول آجر سفال درجه دو قزوین را به شما معرفی کنیم که ضمن حل دغدغه هزینه های بالا محصولی با کیفیت خریداری نمائید.

همواره آجر سفال درجه دو قزوین به عنوان یکی از المان های اصلی در ساخت و ساز می باشد که از سال های بسیار دور تا کنون به اشکال مختلفی مورد استفاده قرار می گرفته است. این محصول از گذشته به اشکال مختلفی در ساخت سازه کاربرد داشته تا به شکل امروزی در آمده است. به عنوان مثال برای ساخت دیوار در گذشته آجرهای توکار نقش دیوار باربر را ایفا می کردند اما با گذشت زمان و تغییر ساختمان ها به برج و سازه های با طبقات زیاد استفاده از آجر های توکار دیگر کار عاقلانه ای نبود.آجر سفال درجه دو قزوین

آجر سفال درجه دو قزوین

چرا که آن نوع آجر وزن سنگینی داشت و اجرای آن در طبقات زیاد باعث ایجاد مشکلاتی می شد. رفته رفته این گونه آجرها جای خود را به تیغه های سفالی دادند. تیغه های سفالی ایفا کننده نقش جدا کننده داخلی و خارجی بودند که به دلیل بهره مندی از وزن مناسب، استحکام بالا اندازه های متنوع از پرکاربرد ترین محصولات در ساخت تیغه شدند.

 مطابق با آخرین استاندارد ارائه شده در این صنعت تیغه های سفالی را به دو صورت دستی و ماشینی تقسیم کرده اند. بر همین اساس آجر سفالی دستی خود به دو گروه  قزاقی و فشاری و تیغه سفالی ماشینی به دو دسته توپر و سوراخ دار طبقه بندی می شود. استاندارد این محصولات به گونه ای می باشد که سفال های دستی به میزان 20 درصد و سفال های ماشینی به میزان 16 درصد جذب آب دارند.

آجر سفال درجه دو قزوین

انواع آجر سفال درجه دو قزوین

انواع آجر سفال درجه دو قزوین شامل سفال تیغه  8 – 10 – 13– 15 – سانتی متری می باشد که در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن آنکه این محصول را با دو کیفیت درجه یک و درجه دو می سازند. دقت بفرمائید در مناطق پر باران نباید از انواع درجه دو آن استفاده کرد چرا که شوره می زند و از زیبایی آن می کاهد.

آجر سفال درجه دو قزوین

آجر سفال 15 سانتی فوم دار

آجر سفال 15 سانتی فوم دار نوع دیگری از این محصول می باشد که در لایه ی میانی خود دارای فوم است. آجر سفال فوم دار در ابعاد 20*20*15 – 20*20*20 و 20*38*15 سانتی متری تولید و روانه بازار می شود. از این محصول در مواردی که قصد ساخت دیواری عایق را داشته باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

مهدی کاوه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید